Ondersteuning bij het dagelijks management

  • Agendabeheer, het maken van afspraken en bevestigingen sturen;
  • Een planning maken met betrekking tot deadlines, deze bewaken, bijhouden en reminders sturen;
  • E-mailbeheer, het beantwoorden van je e-mailberichten, deze ordenen en opschonen;
  • Een digitaal archief opzetten, stukken scannen en digitaal archiveren;
  • De inkoop van kantoorbenodigdheden en bijvoorbeeld relatiegeschenken;
  • Het opstellen van een agenda voor een vergadering, de vergadering notuleren, notulen uitwerken en deze verspreiden;
  • Uitschrijven van een presentatie, rapporten en brieven;
  • Het beheer van taken, het opstellen van een takenlijst, deze bijwerken en updaten;
  • Het beheer van contactpersonen, gegevens updaten en adreswijzigingen verwerken;
  • Tekstverwerking, schrijven van stukken en de deze voorzien van de juiste opmaak;
  • Hand-outs maken van een presentatie of een seminar;
  • Berichten voor social media schrijven, deze opmaken, berichten inplannen en versturen;
  • Versturen van bijvoorbeeld e-mailberichten, brieven, brochures etc;
  • Referenties opvragen bij klanten en deze plaatsen op o.a. je website;
  • Je mailinglijst opschonen en updaten;
  • Reageren op informatieverzoeken;
  • Contacten (visitekaartjes) via LinkedIn connecten, visitekaartjes verwerken;
  • Skype afspraken inplannen en organiseren;
  • Reacties op je blog beantwoorden.

 

(Online) marketing

  • Afbeeldingen zoeken bij je blog of artikel en deze plaatsen op je website;
  • Ondersteuning bieden bij video en vlog;
  • Ondersteuning bieden bij Facebookmarketing;
  • Het ontwikkelen van een e-book of (digitaal invulbaar) werkboek;
  • Het maken van een infographic;
  • Zalen reserveren voor een evenement en uitnodigingen versturen;
  • Teksten verbeteren en naar de juiste personen sturen;
  • Profielen opzetten/beheren en beschrijvingen toevoegen/bewerken;
  • Brochures/flyers, visitekaartjes etc. (laten) ontwerpen en bestellen;
  • Referenties op je website plaatsen;
  • Een nieuwsbrief opstellen en deze naar je mailinglijst sturen;
  • Uitnodigingen voor een volgend event laten ontwerpen en drukken;
  • Ondersteuning bieden bij het organiseren van een eigen presentatie/bijeenkomst;
  • Het plaatsen van een video op je website/YouTube of Vimeo;
  • Ondersteuning bieden bij het plannen en voorbereiden van webinars;
  • Creëren, bewerken en uploaden van afbeeldingen voor bijvoorbeeld een e-book, artikelen, social media en je website;
  • Het aantal volgers van je social media kanalen bijhouden;
  • Het aantal bezoekers van je website bijhouden;
  • Het aantal nieuwe aanmeldingen voor je nieuwsbrief of blog bijhouden;
  • Opstellen van een enquête, deze verspreiden, de antwoorden verwerken en samenvatten;
  • Social media berichten beantwoorden.

 

Certificeringsproces

  • Ondersteuning bieden bij het opstellen van een kwaliteitshandboek;
  • Meehelpen bij het ontwikkelen van formulieren;
  • Actueel houden van het kwaliteitshandboek;
  • Ondersteuning bieden bij de jaarlijkse interne audit(s).

 

Website ondersteuning

  • Webdesign;
  • Website actueel houden, artikelen/blogs toevoegen;
  • Ondersteuning bieden bij het maken van back-ups en updates.
  • FAQ vragen bijhouden en deze op je website plaatsen.